perjantai 2. huhtikuuta 2010

muutama pipo jälleen..

Kevät tulee ja tänään pidettiin eka kerran välikausivaatteita ihan ulkosallakin niin tarviihan sitä pipojakin tehdä. Norsu pipot on ihan perus kimperityylisiä, tähän malliin olen ihastunut ja tällä mallilla varmaan tulee kaikki tän kevään pipot meille :) tuota turkoosi/ruskeaa norsu trikoota on kyllä inhottava ommella kun, tahtoo tuon ompeleen kohdalta alkaa väkisellä vähän valkoinen kuultamaan kun on tuota pintavärjättyä kangasta..
Tyttö on jo kauan himoinnut apina pipoa millaisista on nähnyt kuvia pim pam blogissa, eka ajattelin etten viitsi suoraan kuvaa kopsata sieltä, mut kyllä nuista näyttää vähän omanlaisia tulevan kun eri tekijä niin tein sit tytölle sellaisen, ja se aivan rakastui siihen heti :) tyttö kun laittoi tuon lakin heti ulos niin tuli jotenkin sellainen olo että tuosta puuttuu jotain ja niinhan siitä puuttuukin, suu, pitää se vielä hurauttaa tuohon..
(onneksi nuo aplikoinnit ei luonnossa näy nuin selvästi, vasta kun kuvia nyt katsoin niin salaman heijastaessa kuvaan varsinkin nenän aplikointi on kyllä huono.. :/ )

2 kommenttia:

  1. Ihana! Ja totta, aina se on tekijänsä näköinen kuitenkin ;)

    VastaaPoista
  2. Petra: Kiitos!:) olen itsekin "yllättynyt" kun sain tehtyä tuollaisen, kauan sitä olen suunnitellut mutta en ole jaksanut ryhtyä kun kuitenkin joku menee pieleen, mut ihan tyytyväinen olen kuitenkin lopputulokseen. Tosin ei nuita minun tekeleitä voi sinun töihin edes verrata ;)
    ja minulla on vähän sellainen kone että se saattaa väliin temppuilla niin ettei aplikointeja kannata edes yrittää, onneksi nyt oli hyvä hetki :D

    VastaaPoista